Sjukstuga .

vi avlöser varandra på sjukdomar, finns det ett slut?
 
i måndags vaknade jag med migrän som slutade med att jah kräktes hela dagen. Holger och C kom hem vid 9, Holger hade tydligen diarré på förskolan. Inget vi märkte av här hemma men han fick vara hemma såklart!
Alfons kräktes en gång där på kvällen med. 
Tisdagen, Alfons pigg och var mest arg för att han inte fick gå ut och spela fotboll.. eller ”varför får jag inte gå på skolan, JAG ÄR FRISK”. Jag var helt död men C var hemma. 
Onsdagen var jag hemma, även barnen (48 timmarna) men nattten till onsdagen vakande Holger med feber. En lugn onsdag!
Torsdag, gick jag till jobbet (längtat). Alfons gick upp samtidigt som mig med FEBER! C var hemma och kunde jobba lite hemifrån!
fredag, jag gick till jobbet och kom hem till en sjuk C. Barnen var pigga så de fick följa med mig och Pelle på en promenad. Resten av kvällen var lugn. Barnen somnade klockan 20.00. Jag och C kollade på Lets dance 💃🏻🕺🏼.
efter det kollade vi på SVTplay, ”Bäst i test”. Skrattade så jag dog 😂👍🏼
Vid 23.00 kom Holger upp med 40,5 i feber!
 
Lördag idag, känner en rastlöshet och vill bara göra alla friska ❤️
I onsdags rockade vi sockorna såklart 💕
Jag och Holger hade babblarna strumpor som jag beställt på internet, man får dem omaka. Alfons ville inte ha babblarna och de fanns inte i Cs storlek!
Igår fredag fyllde Tyra 3 år 🎈 älskade underbara Tyra 💕
GRATTIS finaste Tyra 🎈
Holger pratar dagligen om Tyra, ”min bästis” mamma 💕 Så igår när jag kollade igen om bilderna på telefonen på Tyra, det är inte konstigt man börjar gråta när man inser över vilka fina ögonblick och minnen vi alla har tillsammans 😍
 
Nu kaffe sen ska jag sparka igång den här lördagen ☕️
#1 - - Therese:

Men fy, krya på er och hoppas ni får hålla er friska snart! /Therese