förra helgen .

 
veckorna passerar så snabbt ock vips är det en ny helg, förra helgen tog vi de lugnt!
frmedtagen kom Bisse och Tyra hem till oss, vi beställde
mat, spelade tv-spel och lekte ❤️
Lördagen, strålande sol så vi käkade lunch på bibblan och  så köpte vi med oss fika som vi tog med oss till spöklekplatsen.
Under tiden Alfons och C var på fotbollsträning så åkte jag Holger och Pelle pulka. Det va kul fram till att Holger körde in i ett träd och slog näsan ☹️
 
På söndagen var grabbarna på badhuset, jag var hemma eftersom att jag hade supermycket mens.
När de väl var hemma tog jag och Holger oss en promenad med vagnen. Väl hemma började vi baka vaniljbullar och när de så gott som var klara kom Bisse Tyra och David och fikade med oss 💕 En kanon mysig söndagseftermiddag!
 
Torsdagen den veckan var jag och Bisse i Göteborg, vi var på Darin.. de var huuuuur bra som helst 🕺🏼🎉💕