semester/föräldraledig .

 
igår fredag var min sista dag. ett toppen arbete som jag trivs såå himla bra på 💓
lämnade jobbet i tårar och grät ända fram till Holgers förskola, torkade och gick in.
pratade med pedagogerna hur dagen varit och sen kom ”hej då” igen.. och då brast det igen.. jag grät, pedagogerna grät och vikarien.. vi kramades och sa hejdå! Jag älskar inte att säga hejdå, de brister inuti mig!
 
samlade mig fram till fritids och där gick de bra, Alfons hade med sig en kompis hem.
mellanmål, glass och massa lek. När C kom hem åkte jag och Holger till Hajen för att handla, ja vi pantade även 👍🏼
Väl hemma lagade i mat, sen gick vi alla ut!
senare åkte Alfons kompis hem och vi gick in, käkade godis sen somnade vi en efter en i soffan. C var vaken och kollade på fotboll!
 
ser fram emot att vara ledig med grabbarna ❤️ 
#1 - - Therese:

Ska du sluta??

Svar: Ja vi ska flytta till Östersund
JohannaSkog

#2 - - Therese:

Okej då förstår jag! Lycka till med flytt och allt🌸

#3 - - Therese:

Aha okej då förstår jag! Lycka till med flytt och allt🌸

#4 - - Therese:

Aha okej då förstår jag! Lycka till med flytt och allt🌸