examen är runt hörnet .

 
idag var de dags för ventilering/opponering.
nervös.. men vet inte om de va för själva examinationen eller om de är hela grejen.
hela dagen har gått bra, alla är så himla bra!
 
i morgon är examensdagen 🎈
3,5år och jag är färdig förskollärare, mitt drömyrke!
 
idag kom mamma AnnaKlara Jakob och Urban från Östersund och i morgon kommer Isa från Stockholm ❤️ De betyder så himla mycket för mig att ha alla samlade!
 
veckan som alla redan har passerat, har arbetat två dagar på mitt nya jobb. det känns verkligen toppen! i tisdags satt jag och min klasskompis på bibblan, förberedande för idag!
 
helgen som var, lördagen tog vi oss en sväng till Ikea. Lite nya saker. Väl hemma monterade vi en ny ”låd-möbel” på Alfons och Holgers rum, bort med den gamla som var stor och tog mer plats. Vi rensade massa leksaker.
och plockade bort alla julsaker + granen. Halv tio satte vi oss i soffan och kollade på fröken friman!
 
söndagen, en lugn morgon. 
Vid lunch åkte vi hem till Bisse Tyra och David. Där bjöds de på massa lek, korv och bröd-lunch samt ute lek med massa is 😊
 
Fantastisk dag ❤️
sen okej vi hem och en lugn kväll med spel och film.