veckorna springer fram .

 
veckorna springer fram. Har vabbat för Holger som hade en seg förkyldning som nästan vägrade att släppa honom, sen hoppa den på mig.
annars känns de som att rutinerna börjar komma på plats, de var en rätt stor omställning att gå direkt från skola till att börja jobba. Var nog inte direkt beredd på det kanske!
 
förra helgen var vi i alla fall och testade skridskor för första gången, ja för grabbarna.. men en annan har juh inte stått på ett par skrillor sen typ 9an 🙈.
att hålla balansen själv och hålla i en treåring, typ de svåraste jag gjort. Tur vi hade hjälm 🙈.
 
Holger sa ”jag älskar inte att åka skridskor mamma”.. så vi bytte om.. mina fötter värkte efter typ två minuter så ja.. vi får se när vi åker nästa gång 🙈
Men de va inte förra helgen utan helgen innan de, för förra helgen var C på Åby med jobbet på lördagen och söndagen var han bakfull. En annan låg i feber och värk i kroppen hela helgen.. Men jag och grabbarna hade myslördag 😍
Så förra helgen var rätt lugn den med 👍🏼