veckan som gått och helgen .

den här veckan har vart lite tokig känns de som, förkyldningen har vart kvar och vips hade jag ögoninflammation med? Fast de varade bara på natten/kvällen.. på dagen var de bara rött.
men barnen har vart friska denna vecka <3
vi har målat lite,
 
I fredags tog vi de bara lugnt här hemma efter jobb, förskola och skola <3
 
lördags var vi på fotbollscup med Alfons och hans lag i sparbankshallen. Superkul att se han, såå himla bra <3
 
sen på kvällen kom Bisse Tyra och David hit. De blev massa lek och så beställde vi pizza 😋 Vi små kollade på mello och bara va, känns som att de va så länge sen!
fick såååå himla fina presenter,
Kruka och underlägg från Svenskttenn ✨😍
+ att jag och Bisse ska på Darin 💃🏻
tack tack tack ❤️🧡💛
Vi bakade även en tårta 🎈
Idag söndag vaknade Holger med 40 graders feber, alltså min lilla lilla kille 🤒 
Farmor Lisbeth kom på besök, vi fikade och pratade 🧡
jag fick även en present,
Den lilla glorian från Klong av Lisbeth och Kai, min 30års present. Tusen tack ✨
 
När Lisbeth åkte hem gick jag och Alfons ut ❄️ Alfons ville fånga pokemons och cykla.. inte lätt. Så jag fick hojta till när de dök upp en Pokémon i telefonen så stannade han cykeln och skulle ta den 👍🏼
Vi cyklade/gick ner mot stan, fick köpt ett nytt lakan, vantar till Alfons och så hämtade jag hem min cykel som C lämnat utanför Harrys.
 
Resten av kvällen ska vi bara gosa 💜 Och jag hoppas att Holger frisknar till snabbt, pluppis!
nä nu ska jag laga mat, alla tre är tydligen hungriga!