startar veckan med vab .

 
i söndags vaknade Holger med feber.
C var hemma med honom i måndags och de hämtade Alfons när han slutade skolan. Jag slutade 13.15 och kom hem till en febrig Alfons.
så idag har C var hemm med båda grabbarna, Holger är feberfri men Alfons hade feber i morse.
Och nu är Holger förkyld igen. Jaja vi blir väl friska snart med!
 
jag fick en tid hos tandläkaren i morse, ringde igår. Tandköttsinflamation, härligt!
Tandläkaren frågade om jag ville ha bedövning, haha inga sprutor i min mun.
Så nu har jag fått (köpa) något jag ska skölja med i en vecka så ska nog detta bli bra!
 
semla-dagen, C fick köpa semlor efter maten idag <3
Skulle fixa till Holgers lugg eftersom att han hade hår hängandes i ögat.. han ryckte till och jag slant med saxen <3
 
i morgon onsdag, jag vabbar med grabbarna och hoppas att de blir friska <3
godnatt