onsdag .

 
alltså det är redan onsdag, shit jag har redan fredag (?)
har så kul på jobbet, idag har vi målat med vattenfärg i snön ❄️ Såå häftigt!
i morse när jag var ute med Pelle märkte jag några få snöflingor från himlen och sen när jag skulle gå till bussen vräkte de ner. Lagom varm ute med, kanon väder med andra ord. Hoppas snön ligger kvar tills i morgon!
 
efter jobbet tog jag bussen till stan, hämtade Holger och tillsammans gick vi (med vagn) och hämtade Alfons på skolan, suuuuper svettig var jag.. vinter skor, vagn.. oh ja dålig kondis!
vi gick hem och väl hemma fick vi lek-besök ❤️ Tyra och Bisse kom, sååå mysigt ❤️ De blev lek, prat och fika!
När dom åkte hem kom C på att han skulle på någon rom-provning så jag och grabbarna tog oss lite kvällsfika, macka och smoothie 👍🏼😊
 
Lugn kväll annars, duschat och pysslat lite. Grabbarna sover 😴
Jag och C ska nog kolla på Bron.. vi har börjat igen efter en paus från säsong 1 och 2.. så nu är vi inne i säsong 3, trycker i mig apelsiner under tittandes gång... för att de är sååå läskigt och spännande.. dämpande nä jag vet inte! 🙈
I torsdags förra veckan kollade vi på fotboll, Östersund mötte Arsenal.. redan efter tre minuter började C låta som en fotbollshuligan så han fick kolla själv 🙈 dom förlorade i alla fall så de känns inte som att jag/vi missade något!
 
Godkväll ✨