Examen .

 
dagarna och veckorna flyger förbi, jag glömmer att skriva vad som händer och vad vi gör. Rutiner börjar falla på plats och jag ska börja skriva mer.
 
den 12 januari tog jag examen och är nu förskollärare 😊 blev firade hela den helgen super kul!
fredagen samlades alla i familjen på Pinchos för middag, lite innan hemma hos oss för lite bubbel och snacks. Fick även huuuuur fina presenter som helst!
Lördagen bowlade vi, kul :) sen en lugn kväll med tacos och spel!
Söndag morgon åkte mamma Urban Jakob och AnnaKlara hem. Vi andra tog de lugnt. Sen åkte jag Isa och Holger på kalas i Bua hos Alfred 🎈
Väl hemma blev de thaimat och mys sen körde vi Isa till tåget <3
En toppen helg med alla, super stort tack <3
Allt detta fick jag i present 💕
Muggar, saltfat och en väggbonad fick jag av mamma Urban AnnaKlara Jakob Momma och Moffa, även ett presentkort på en butik 👍🏼
En ring från Lisbeth och Kai 😍
Fick en present av Matilda Olivia och AnnaLena (på Alfreds kalas), fina berlocker av Jane Koing 😍
Spa/behandling + brunch som jag ska göra tillsammans med Bella, detta fick jag av Bella Simon Kickie och papp 💕
Stringhylla av Belinda Tobias Jonna Viggo Birgitta och Kjell 😍
Tårtfat från Rörstrand av Isa och Jonas 😍
Den stora glorian från Klong av Christoffer Alfons och Holger 😍
Ljuslyktor från Skultuna fick jag av Elin och Emil 😍
tack tack tack ✨