8 december .

Vaknade till att de snöade, underbar känsla.. jag älskar snö ❄️
låååång frukost har blivit de nya här, varje helg!
lite pyssel sen åkte vi till stan för lite ärenden, bla en luciakrona till Holger.
vi träffade både jultomten (som jag aldrig mer får "jobbet" som tomte, där satt han och lyfte på skägget och drack cola).. 
en drop in för Affi och kom ut med en ny frilla, jag och Holger bytte en tröja och träffade Birger.. "jag är blyg för Birger mamma"! 

sen käkade vi lunch och åkte sedan och köpte oss en julgran. Sitter och tittar på granen nu, inte som vi trodde den skulle bli.. vi ville ha en kort och tjock.. nu är den lååång och super stor.. får möblera om 🙈

sen väl hemma pysslade vi lite, C fick köpt sig en snöskyffel och var direkt ut och började skotta (😅).
Alfons duschade för han frös och sen visade sig att han hade 40 graders feber ❤️
Holger började skapa med hans nya play doh.. jag drack kaffe ☕️

Lite middag sen började vi med en pepparkaksdeg, sen skapa/bygga ihop ett pepparkakshus samt knäck 👌🏼
Sen tillsammans kollade vi på julkalendern och käkade godis.
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu kollar jag och C på "så mycket bättre".
#1 - - EVELINA:

Låter som en mysig dag, och vad gott med julbak! Bättre också med en för stor gran än med en som visar sig vara för liten, kanske :D