förra helgen .

 
i fredags överraskade jag och C barnen med bio, nya Bilar3.. såå glada barn <3
verkligen en mysig start på helgen <3
Lördagen, mysig morgon sen cyklade jag ner till jobbet och jobbade.
efter jobbet åkte jag Alfons Elin och Emil runt till olika butiker och kollade runt.
på kvällen blev jag bjuden hem till Elin på tapas och vin, Lina va också med <3 en super mysig kväll!
Holger blev rädd för något på tvn
söndagen, kalas för Alfons :) som han längtat!
jag och grabbarna gjorde i ordning för kalaset.. och lagom tills gästerna kom kom C hem från jobbet!
Alfons var super glad och tyckte att de var en toppen kalas <3
Efter kalaset och alla åkt hem packade vi in allt och åkte sedan hem till Lisbeth och Kai. där bjöds de på middag och efterrätt. Vi firade Lisbeth i förväg <3 super mysigt!
väl hemma, tog vi de lugnt.
och vips blev C utringd till jobbet!
jag hade nästan ingen röst kvar och mådde piss. Så vi la oss i sängen och kollade på film om, jag och mina små <3