det närmar sig .

 
idag hade vi de sista studiegruppsarbetet i denna utbildning, känns lite tungt nu när jag har tid att reflekteta. I går hade vi våra sista seminarium, eller kan va så att vi har ett kvar.
vi skrattar mycket och har så kul :)
 
övrigt, förkylningen hänger kvar och jag har fått mens med alla dess tillbehör.. liiite trippelsuck på de. hade min senaste mens 2013!
 
på kvällarna är vi ute och leker, de märks att hösten är här. 
 
i helgen,
fredags.. var i skolan och sedan hämtade jag killarna <3 middag och gos hela kvällen. C jobbade och jag var inte vaken när han kom hem på natten.
i lördags, jobbade både jag och C. moster Bella och Simon hängde med killarna <3 sååå himla snällt!
väl hemma, åkte jag och grabbarna för att handla. Sen hade vi lördags mys.. vi försökte invänta C.. så vi kunde äta middag ihop men vi var för hungriga :)
 
i söndags, C hade beredskap även denna dag men de blev aldrig jobb.
vi bestämmde att åka ut till skogen och leta svamp. Elin och Emil ville hänga med och självklart :)
vi hittade både kantareller, trattkantareller och insekter :) de blev även en fika paus :) super mysigt!
och kul att vi hittade svamp, annars hade de nog vart sista gången ;)
resten av söndag kvällen blev lugn, film och mys <3