torsdag .

kunde inte skriva igår, mitt internet va slut.
men nu är de tillbaka (alltså i mobilen).
igår va även hyresvärden här och skulle försöka fixa ett internet till mig/oss, känner att jag är enormt behov av det. För tydligen passar inte vårt internet som vi har på Morkullegatan här i denna lägenheten!
 
idag har vi testat på livet med tvättstuga, gick snabbt och rätt smidigt!
vi har även bestämt att leva så enkelt som möjligt så vi äter på papptallrikar och använder plastbestick.
Sen att vi glömt en hel del grejer som kan va bra att ha, som tex en vass kniv eller sax.. men tro mig med en osthyvel och en skalare kan man ersätta kniv och sax! 
 
dagarna går så himla snabbt, i morgon är det fredag (igen)!
men de går väl snabbt när man har roligt kan jag tro :)
 
igår kanelbullens dag, självklart åt vi bullar!
 
idag lämnade jag en ledsen kille, Holger vill hellre vara med mig <3
när jag hämtade honom var han ledsen också, han hade gått balansgång på ett staket och ramlat rakt ner i astfalten  med huvudet före.. mitt hjärta <3
nu har han ont i hans jätte bula! Nu har vi legat och pratat om att Holger inte vill tappa bort mig, eller att ingen ska få  ta han ifrån mig.. pluppis!
Nu ska vi kolla klart på Svampbob Fyrkant sen sova ock hoppas att vi inte blir väckta i natt av hagel, regn och storm!