Stockholm .

 
redan lördag, :)
veckorna går snabbt. Igår efter min vfu tog jag tåget till Stockholm, ska få hänga med Isa Jonas AnnaKlara och Jakob denna helg <3 som jag längtat!
tacos och idol, en toppen fredag!
 
annars har veckan vart bra. Jag har nu gjort fyra av sex veckor på min vfu, trivs som fisken i vattnet!
annars i veckan har jag och grabbarna hängt så lite som möjligt i vår ersättningslägenhet. Hajen är ett perfekt ställe att va på, vi kollar in vår lägenhet som renoveras, bibblan var både fika och böcker :)
Haha surfen för mig och C tog slut efter en vecka (ja vi köpte mer).. men sen jag har en internet sticka så att hag kan plugga på kvällarna. Helt plötsligt inser man hur beroende man är utav internet! Men nu denna helg har jag wi-fi, hehehehe. (Ja men alltså inte för att internet är allt)
 
i torsdags mötte jag upp mitt Brothers gäng, middag på Pinchos :) super mysigt <3
 
Alfons skolkort har kommit <3
Pluppis <3
Nä kaffesugen, ska väcka mina fina <3