onsdag .

 
trodde verkligen Holger va på bättringsvägen i morse, men ack!
hela natten har han varit ledsen, haft ont i magen m.m.
jag orkar typ inte ens skriva om det, vill att vår kille ska må bra och bli frisk <3
oron hur vi ska gå tillväga för att han ska bli frisk, C har pratat med både Bvc och 1177 idag.
så himla glad alla som bryr sig och ber om att erbjuda att hjälpa oss, troligt tacksam <3
Efter en sväng i skolan somnade jag gott bredvid min fina kille <3
Jag och Alfons har handlat, vart ute med Pelle, cyklat. Cyklade till stan och såg att Lindex hade öppet, kundkväll i deras ny renoverade butik, tjusigt! Vi har väldigt roligt tillsammans, mycket skämt och skratt! <3
Alfons är så hjälpsam, han hämtar och serverar Holger med saker, han är suverän! 
Hemma blev kvällsmaten blev varma mackor och ostbricka!
Jag är helt slut ska sova!