måndag och tisdag .

 
natten till måndagen va jag och Holger vaken de mesta. Jag hade obligatoriskt i skolan så jag gick dit, föreläsning och workshop.
 
väl hemma ringde jag 1177, dom ville att jag skulle åka in med Holger.
super personal. Holger va inte uttorkad men enligt prover har han någon form av infektion.
samt väldigt utmattad, men de är inte så konstigt. Han sov mesta delen av besöket på sjukhuset, till och med under stick i fingret.
 
vi skulle komma tillbaka om han blev sämre. Hans borrelia är borta nu enligt läkaren, medicinen ska ha gjort sitt även om han inte avslutade kuren helt. Skönt de!
Min älskade lilla plutt <3
 
resten av kvällen bestod av promenader och lek ute med Alfons, samt hänga tvätt, matlagning och torka spya m.m.
 
tror vi har morkullegatans renaste lägenhet.
 
idag tisdag, vaknar av att Holger pratar. Alltså lycka <3
han får vatten och yoghurt.. men de kommer upp på mig och de blev en dusch för mig.
snabb dusch och påklädning, C skulle till sjukhuset för att ta bort stygnen samt träffa en sjukgymnast.
 
vi körde dit honom, kom hem och kom på att C hade hemnyckeln.. tillbaka till sjukhuset för att hämta nyckeln. Stressen att Holger skulle kräkas i bilen va rätt hög, men de fixade han galant.
så nu väntar vi på att han ska ringa och att vi ska hämta honom.
Coca-Cola kl 9.30 är okej när man är sjuk!