söndag, badhus och bullar .

 
så yttligare en vecka har passerat.
en tokig vecka.
i fredags var det studiedag på förskolan så himla mysigt att vara hemma med barnen.
och fredags kväll var lugn, lets dance började.. ett favorit program. Dock lite lååångt i början när de är så många med samt många reklampauser!
 
i lördags var jag ledig, har jobbat några lördagse i rad nu och massa skola på veckodagarna så det var skönt att va ledig och bara va.
strålande sol och vi mötte upp Tyra och David i skogen där de blev lek och lunch samt fika.
C hade under morgonen vart på jakt efter en engångsgrill utan resultat. Så jag stekte korven hemma och tog med.
 
väl hemma tog vi de lugnt. och jag började göra min klar för after work. Mötte upp mina jobbarkompisar på Polarn och vi gick tillsammans ner till tåget och mot Halmstad. Där möttes vi upp av fler Polarn-jobbare och vi gick till ett mysigt ställe för att äta.
mysigt och roligt gäng.. min mat var suuuuper god!
Väl hemma i Varberg igen, gick vi förbi Stadshotellet och tog oss en öl samt pratade innan vi gick hem.
en super kväll!
 
idag söndag, vaknade och mådde bra.
frukost med grabbarna sen packade vi badkläder och åkte till badhuset i Kinna.
kul att testa något annat än Håstens badhus.
Kinna hade ett helt okej badhus, dock för kallt för min smak!
de var mysigt, David Tyra och Bisse var också med oss :) efter badet blev de lunch på donken!
 
väl hemma, trötta!
C åkte på fotboll, jag och barnen bakade bullar. Nutellabullar och kanelbullar!
resten av kvällen har vart lugn.. försöker peppa mig själv att inte va nervig inför tre veckors vfu/praktik!
nu ska vi kolla klart på Wallander och sen sova.. C ville kolla på "innan vi dör-serien".. men jag sa att vi kunde titta på de i morgon ;)
Godkväll!