fredagen och lördag .

 
igår innan jobbet gick vi ner till stan för att inspektera hoppborgstivolit.
de var super kul faktiskt :)
Här lekte vi ett tag, sen blev de lunch på Campino.
 
När jag slutade cyklade jag hem. Jag och Alfons åkte och handlade. Väl hemma åt vi mat och sen började vi baka bullar.
resten av kvällen var lugn <3
vi kollade på filmen Bolt, superbra!
Idag lördag,
jag jobbade till 14. Efter de mötte grabbarna upp mig och vi kollade in Hallifornia :)
väl hemma käkade vi glass, började med maten och efter maten cyklade vi till hemmakväll och där köpte vi godis. Sen cyklade vi vidare ner till barnens badstrand, där käkade vi godis och de slutade med att grabbarna badade :)
Väl hemma. Holger slocknade i cykelstolen och sov igenom en snabb dusch, nu sover han gott i sin säng. ost kex och vin är framdukat, samt annat snacks.
alfons är vaken och väntar på att DollyStyle ska uppträda på tvn.