fredag och tenta .

 
veckan har typ passerat.
Har vart sängliggandes lördag eftermiddag till onsdag. missade skola och mentorsträff i måndags.. i tisdags och onsdags skulle jag ha praktik. Lite stressigt att ha saker efter sig men nu känns de lugnt! Jag mår helt okej, magtabletterna fungerar och jag försöker ta det lugnt! Dock har jag fått sjukt ont i höfter och svank, kanske beror på att jag legat still för länge. Huvudvärk med men jag kan typ inte dricka kaffe för magen :/
.. men men de här är bättre än att vara sängliggandes!
 
Tordagen bet jag ihop och gick till skolan,litteratur  seminarium avklarat.
 
Och idag fredag har jag vart i skolan och gjort tenta.
tentan var riktigt ångestladdad. pluggandet under veckan gick inge vidare då jag mesta dels sov. Fick läst matematik böckerna lite och tydligen hjälpte de, tentan GODKÄND!
vi gjorde tentan på dator och när de var klart tryckte man på "lämna in" och fick svaret direkt på skärmen.. blundade och vågade typ inte titta! ångest som jag hade när man skulle göra teoriprov för körkortet!
 
lycklig gick jag hem.
fick lämnat in en text samt börja på en efter de jag missade i måndags.
tog paus och gick för att hämta barnen på förskolan, C slutade tidigt och mötte mig där.
 
åh vad jag älskar att hämta hem barnen, super lyckliga barn dessutom <3
fredagen har vart lugn!
ska se klart på en film sen sova, godnatt
Holger är den "blå katten"
grabbarna i mitt liv