en toppen helg .

 
Idag vid frukosten fråga C om vi skulle åka till Ikea.. ja jag ramlade nästan av stolen.
han tyckte vi skulle köpa nya tallrikar.. jag höll ivrigt med.. rädd att han skulle ändra sig ;)
så vi gjorde oss klara för ett Ikea besök!
 
vi köpte nya tallrikar och lite annat.
men väl hemma upptäckte jag att en tallrik var sönder, less! Men då får man åka dit snart igen ;)
Holger ville inte lämna Ikea och jag fick bära ut honom skrikandes. Svårt att tolka killen på 2,5 år.. klart han ville vara kvar och leka, springa runt eller var de för att han fick Cola av pappan till lunch (sockerrus)? Eller var han bara trött.. eller allt ihop!
 
ja alla vuxna kollade på mig när jag traskade ut.. var de för att jag bar ett skrikande barn? Jag log samtidigt men jag hade mjölksyra i mina armar eller tittade dom för att hade något grönt mellan mina framtänder? (För de hade jag).
väl framme vis bilen sa vi båda förlåt och kramades "älskar dig mamma".. jag smälter!
han somnade gott i bilen!
 
påväg hem stannade vi i Bua hemma hos Kai och Lisbeth. Fika och lek sen åkte vi hem :)
 
påväg hem från Bua stanna vi och köpte ett våffeljärn.. så var middagen fixad!
en lugn kväll annars.. eller lite stressande.. C vill kolla läskiga serier "Valkyrien" samt "innan vi dör"
 
i lördags jobbade jag tillsammans med Bisse på polarn och pyret :)
jag tyckte att de fick bra och vips var klockan15 och dags att gå hem :)
väl hemma tog jag och grabbarna oss en promenad med Pelle :) vi tvättade även bilen. Holger tyckte de var läskigt och blev lite ledsen!
 
sen åkte vi hem till Bisse Tyra och David. där bjöds de på hamburgare och pompisar, massa lek och mello <3 super mysig kväll!
 
nä nu ska jag försöka sova, vaknade först av alla här hemma redan kl 6.30!