Överraskning .

 
fredagen, hemma från skola, skola och förskola.
C började städa, jag blev stressad och märkte att de var något!
plötsligt ringer de på dörren.. där står Malin Lykke och Emil <3 alltså vilken överraskning, precis vad jag/vi behöver umgås med vänner!
vi beställde pizza, sen blev de lek, mys och massa prat resten av kvällen <3
fina presenter fick jag med, i förskott för examen och födelsedag ;)
 
Idag lördag, jag vaknade klarvaken och utvilad 6.00.. tände ljus och satte mig i soffan. kollade på Jills veranda, när Maxida var där! Åh så himla jobbigt/sorglift men samtidigt fint!
 
sen vaknade grabbarna en efter en, frukost och en lugn start.
vi gjorde degen till lussebullarna och när den jöst klar kom Malin. Lykke och Emil så vi bakade tillsammans :)
när bullarna var klara käkade vi lunch, sen kaffe och lussebulle.. såå gott <3
mellan jäsningarna åkte jag och hämtade min lillasyster AnnaKlara på stationen, hon kom hit med nattåget från Östersund <3 sååå kul!
 
när vi ätit packade vi ihop oss och åkte till Liseberg. Tur med vädret, kallt och härligt! Massa folk.. men vi fick åkt någon karusell, ätit mat och spelat på några godis-hjul!
 
väl hemma igen, lördagsmys <3
 
Åh jag är alldeles varm av lycka <3