onsdag, hejdå <3

 
lucia morgon
mys framför tvn med fint luciatåg.
jag och Alfons cyklade till skolan.. jag fick hoppa av på vissa ställen då de var jättehalt! Men vi kom fram hela!
Jag Holger och AnnaKlara tog de lungt hemma, lek, prat och Musikhjälpen!
sen följde vi henne till tåget. Alltid lika jobbigt att säga hejdå.. de blir jobbigare när jag märker att barnen tycker de är ledsamt!
Alfons säger ”jag längtar jättemycket efter AnnaKlara när jag inte får vara med henne” <3
 
När vi lämnat henne handlade vi lite sen hämtade vi Alfons på skolan :)
väl hemma började vi med lussebull-bak-nr2 ;)
TomteNissen kom med en lucia present, Bamse och häxansdotter.
Så den filmen såg vi nu ikväll, vi har även spelat spel och ätit lussebullar ;)
Holger kommer inte att opereras i morgon utan det blir en ny tid, detta för att han är förkyld!