juldagarna .

 
julen har passerat, allt har gått väldigt snabbt.
på julafton kom det inte bara en utan två tomtar, barnen var lyriska och älskade julklapparna!
 
 
Just de, julaftons morgon började med skattjakt som tomtenissen hade fixat, superspännande :)
juldagen hade vi lillajulafton med Bisse Tyra och David. Barnen fick öppna julklappar, vi åt mat följt av lite snacks. De blev lek och prat resten av kvällen <3
 
annandagjul var vi på middag och fika hos pappa Kickie Bella och Simon, mysigt <3
Jag har sen jul fått tillbaka min magkatarr, fixat nya tabletter och nu idag känner jag kanske att de är på bättringsvägen, plus yrsel! Sjuk jobbigt! Men de kan bara bli bättre!
 
idag efter jobbet kom jag hem till dukat bord, skönt! Och resten av kvällen har vart lugn <3
Köpte Martina Haags nya bok här om dagen, alltså inte lika rolig som de andra.. alltså den är bra men det är med en klump i halsen/magen man läser den! Jag hade kanske förväntningar om att de var en skratt bok, nu vill jag mer gråta! Men den är bra, lärorik!
 
ska försöka sova!