söndag och lördag .

 
idag har jag och grabbarna lekt med Bisse och Tyra. Vi åt lunch, bakade, lekte och var ute :)
när dom åkte hem kom typ C hem.. även Belinda Tobias Jonna och Viggi kom förbi (dom skulle hämta en jacka).
och vi bestämde att äta middag ihop, McDonalds ;)
 
efter de skildes vi åt.
vi åkte vidare till hajen och handlade.
Väl hemma gjorde vi slajm samt en trolldeg och detta lekte vi med tills barnen somnade :)
 
jag och C skulle då kolla på en film som Tobias tipsade om.. jag kom dock nye ihåg mitt lösenord.. hehe.. så de fick bli en annan film.. "London has fallen".
 
igår lördag, jag jobbade först inne på polarn och pyret sen inne på Brothers :)
dagen gick rätt fort :) 
väl hemma packade vi ihop oss och åkte sen hem till Bisse Tyra och David, där vaknades de middag och efterrätt.. och massa lek samt en promenad med hopp i vattenpölar <3
vi kollade även in insekterna under stenar
väl hemma kollade jag och C på "Braveheart".. usch en sån läskig film.. som tur va somnade C snabbt och jag bytte tilö "pappa på burk".. inte jättebra men den va inte läskig iaf!