ledig torsdag och mys fredag .

 
igår var jag och Holger lediga. Efter vi kört Alfons till skolan åkte vi och hälsade på en kompis till mig. Där bjöds de på frukost och fika :)
en härligt pratstund och massa fina leksaker för Holger att leka med <3
 
väl hemma tog vi det lugn. Efter en stund kom Tyra, hon fick jag och Holger låna <3
dom två leker så fint tillsammans. Efter lite lunch åkte vi och hämtade Alfons. Sen hem igen, mer lek, mellis, bad och bakning <3
i väntan på att Alfons skulle sluta :)
C kom hem från jobbet och kort där efteråt kom David och hämtade Tyra. En supermysigdag!
resten av kvällen blev lugn, vid middagen somnade Holger (17.45). Och han vaknade till två gånger men som hela natten tills i morse då väckte jag hand vid 7.
Idag fredag, C fick följa med Alfons till skolan. C va ledig idag och resten av helgen med eftersom att han jobbade förra. Och eftersom att han va ledig idag passade jag på att boka in en tid hos frisören :)
Supernöjd, mitt hår känns levande igen.. BästaLina <3 när jag var klar kom Holger och C.. Cs tur att klippas :) 
 
sen hem för lite lunch sen cyklade jag till jobbet :)
väl hemma vankades de hämtmat med mina grabbar och Bisse David och Tyra <3 mysfredag!
Nu tittar jag och Holger på Bighero6. Är trött och snart sover vi båda!