ledig söndag .

 
ledig söndag för mig och grabbarna, C jobbade både idag och igår.
idag har Bisse och Tyra vart här och lekt, vi har även ätit lunch och fikat :)
När våra kompisar åkt hem tog vi de lugnt i soffan. Och vips var C hemma :)
middagen, C var sugen på pizza men jag ville ha våfflor.. så de blev våfflor :)
efter maten upptäckte jag att Alfons hade en fästing och C fick snabbt ta bort den.
sen gick vi till skogen (inte för att vi ville ha mer fästingar då). De är lite svårt att ta sig fram när Holger är med och ska lyfta på varenda sten och stubbe, insektsjägaren!
vi fann björnbär och åt lite.
väl hemma skulle Alfons testa sina nya skydd till skateboarden.. de gick galant!
Väl hemma har barnen duschat och gjort sig redo för att sova, de somnad på en gång.
jag och C kollad på en film med bland annat Will Smith, den var helt okej bra. Minns inte vad den hette.
 
I MORGON börjar Alfons skolan, jag är super pirrig han är super cool :) 
min stora stora kille <3