den 16 augusti .

 
i onsdags fyllde Alfons sex år, alltså min fina fina kille <3
minns de som igår när han pluppade ur och jag fick känna hans varma kropp mot min för första gången <3
 
jag och Holger väckte Alfons med sång och paket :)
vi åt frukost och sen hann vi inte mycket mer.
Alfons blev hämtad av farfar, (han ville inte vara på fritids på hans födelsedag).
Holger körde jag till förskolan och sen vidare till jobbet.
 
på min rast cyklade jag hem och träffade två killar som kom och kollade på lägenheten. Eftersom att vi fått mögel. Badrummet, hallen och mitt och Cs sovrum kommer "blåsas ut" (renoveras?). Detta kommer börja när vi fått ett ersättningsboende.
denna procedur är ett stressande objekt för mig känner jag.. usch! Jag blir stressad av hela situationen och ja.. men de är kanske för att vi just nu inte vet hur de kommer bli eller gå till. Jaja de löser sig!
mögelväggen i sovrummet.
 
när jag slutade åkte jag och Holger till Bua där Alfons och C var, hemma hos farmor och farfar.
där bjöds de på grillat och sen tårta till efterrätt. Alfons fick öppna mer presenter och han var superduper nöjd över hela hans dag :)
Ett Supertack till farmor Bettan och farfar Kai som ställde upp, jätte tacksam <3