skärtorsdag och långfredag fortsättning . .

 
mitt sista inlägg blev visst publicerat utan att jag visste de.
skärtorsdagen, vi var på fotboll och på kvällen träffades vi några där vi åt mat och drack vin. Vi spelade spel, pratade och skrattade!
sen gick vi till ett super mysigt ställe och tog oss ett glas.
 
Långfredagen, ja fröken skog mådde dåligt (alltså inte kräk-dåligt). Men när vi skulle åka pallrade jag mig ut i bilen. Jag Alfons Holger C Pelle och Isa åkte mot stugan och fjället.
väl framme i stugan möttes vi där av Ubbe, Jack och Viola. Vi grillade hamburgare till lunch och snart där efter kom mamma AnnaKlara och Urban fram. Liiite senare kom Jakob Henke och Fredrik fram. 14 personer + en hund i en liten stuga, men de har på riktigt fungerat hur bra som helst. Man har inte ens märkt att vi vart så många!
vi gjorde oss klara för att åka till ett ställe där vi skulle äta mat och quiza, min morbror Urban höll i quizet! Super kul! Glömde helt av att ta bilder (man vill juh inte bli den som blir utpekad att försöka fuska under ett quiz ;)
 
efter de åkte jag och några hem, vissa valde att stanna kvar för att festa loss :) Själv kändes de som att man ville stupa i säng ;)