torsdag, dag 4 och föreläsning .

 
åh jag är så trött på morgonen.
de är tur att C börjar senare och tar barnen till förskolan.
undra hur de ska gå nästa vecka? Får väl gå upp kl fem typ!
 
de har gått bra på förskolan, har påbörjat mitt "tema". Samt massa lek. Undra om de kommer blir lika mycket lek när man är färdigutbildad?
 
när jag slutade åkte jag och hämtade grabbarna :)
båda hade haft en super dag <3
 
väl hemma lagade jag mat snabbt, eller mat och mat.. kokade spagetti.. köttfärssåsen som vi åt i förrgår hade vi till.. bara att värma.
vid halv sex kom Simon hit (min lillasyster Bellas pojkvän) Han fick hänga med mina små medan jag, Bella, Kickie och Pernilla va på GrönSkönhet.
vi var på en föreläsning om Maria Åkerberg. Super intressant och lite smått äcklig, alltså om man tänker på allt innehåller.
och super mysigt att göra de tillsammans med mina fina tjejer <3
 
både jag och C har successivt bytt ut de mesta av de vi äter och dricker till eko eller närproducerat. Lika så hudvård, hårvård m.m.
 
och även ikväll fick jag med mig lite nya saker!
 
väl hemma.. Holger älskar Simon.. de är så gulligt att se. Ja Alfons älskar också Simon.. men Holger är alldeles lyrisk! De hade i alla fall gått super bra! Verkligen supertack!
 
resten av kvällen har vi gosat!
läst bok och sen började jag kolla in mina skolsaker. Började äta godis.. kom på mig och tog fram nötter och mullbär.
C kom hem tidigare.. har typ inte sätt han på en vecka. Eller jag ljuger, sätt honom har jag.. fast när han sover. Pratat har jag gjort med honom fast i telefon! 
Nu är de som vanligt igen <3 tack och lov är de bara en eller två gånger per år!
Vi gjorde extra mysigt och
tånde ljus vid bokläsningen!
Nu ska jag kolla klart på Filip och Fredrik sen sova.. I MORGON FREDAG! Godnatt