då hade veckan passerat, så gott som .

 
torsdag och veckan har gått mot sitt slut.
känner allmän stress och lite smått kaos.
dagarna går lite för fort önskar att jag hade fler timmar på mina dygn.
längtar efter lediga dagar med mina barn och sambo.
ryggen och huvudvärken gör mig tokig, men jag vet att de är
"mina" varingssignaler.
 
idag har jag varit på en områdesdag på Peder Skrivaresskola. Förmiddagen var förlåt men kass
eftermiddagen var super bra, jätte intressant.. Den föreläsningen handlade om nyanlända och barn med svenka som andraspråk.
och det som gjorde ett stort plus på dagen var att jag hängde till största delen med några i min gamla klass :)
 
nu ikväll mötte jag upp Bisse vid GinaTricot, de hade ett litet event/klubb-kväll. Hittade mig ett par jeans, de satt som en smäck. Så nu vet jag vad jag ska ha på mig i morgon och slipper leta. 
Sen tog vi oss en välförtjänt kaffe och chokladboll på Mignon <3
 
igår onsdag
var i skolan och skrev projektarbete/b-uppsatts.
senare på kvällen var jag på föräldramöte på förskolan.
jag älskar mina barns förskola, tycker verkligen om personalen och hur de jobbar <3
 
i tisdags och i måndags, på riktigt jag minns inte vad jag/vi gjorde
har vart i skolan de vet jag, samt hemma med mina grabbar på eftermiddagen/kvällen.
passade på att ta några bilder på grabbarna idag efter förskolan. har liksom glömt av att jag äger en kamera, måste bli bättre.
Holger har vart lite "knölig" på kvällarna, inte riktig velat sova. kastar ner saker på golvet, till och med nappen och Babba.
 
Min telefon skickade jag in på lagning i söndag, lite struligt med det samt min gamla telefon som jag har så länge. Sms/mail m.m krånglar och jag blir galen! Så om jag ska blogga sker de genom datorn. Men jag och datorn är riktigt goda vänner (tur de)
 
 
har även ikväll letat inspiration till barnens rum.. (och har nog en idé)
ska köra en rensning samt försöka fixa lite. tydligen har dem "för mycket" leksaker/saker.
men som sagt de är inte lätt, de är två barn med olika åldrar som delar på ett rum.
det underbara är att de fungerar kanon <3
 
i morgon är det fredag (shit känns som jag alltid skriver så)
har en hel del att göra, men fredag kväll är det lek och soffan som gäller <3
 
ja lite mycket i huvudet (därför är jag fortfarande vaken)
godnatt