onsdag, sommarförskola och lek .

 
ja jag trodde det var tisdag idag (?) så vi missade tid hos logopeden..
låmnade killarna på sommarförskolan idag, de gick galant. hoppas de fortsätter så.
på jobbet gick de super bra :)
cyklade och hämtade killarna efter jobbet, hittade smidigt och lätt dit båda gångerna!
 
efter middagen gick vi ner till stan/sociten med våra grannar. Där käkade vi glass och mötte upp Cs kusin med familj. De blev några timmars lek på spöklekplatsen :) men de var knökat med folk.. Lite svettigt att hålla reda på alla :)
 
jo var ner till polisen igår och vår bilnyckel fanns där, snacka om tur :) och vår "extranyckel" ligger nu inne i lägenheten och inte i bilen.
 
lite less i övrigt, min telefon bråkar med mig och jag har inte "hunnit" ringa och kolla varför.
ja och ja.. en del andra saker nu.. fröken skog är lite ur balans för tillfället. men jag vet att jag inte ska ta åt
mig men de är inte såå lätt!
 
mina grabbar sover, dom somnade på en gång ikväll.. igår tog de 1 1/2 timme ;)