tisdag, lucia och igår var vi lediga .

 
ligge i sängen med grabbarna, vi kollar på Lucia på tvn. Så himla mysigt <3
 
igår var jag "ledig" och självklart är mina barn lediga med mig då.
mysig frukost, sen mötte vi upp deras farmor på stan för en fika <3
 
Väl hemma fick vi besök av kompisar och de var lek och bus samt kaffe <3 super mysigt!
vi följde dem till stan och bussen, Holger somnade gott i vagnen!
väl hemma igen tog vi de lugn och vips var C hemma från jobbet. han började med maten och jag och Holger åkte till tandläkaren efter en lite olyckshändelse.
tandläkaren såg att hans ena framtand är lös.. men att vi ska avvakta till vår kontroll tid i januari.
 
väl hemma åt vi mat och se än bakade vi pepparkakor :)
super kul hade vi!
 
Sen kollade vi på julkalendern och sen fick barnen hoppa i säng. Jag och C kollade på historieätarna, och efter de somnade jag..
nä dags att ta tag i denna dagen, TERMIN 6 börjar idag!