onsdag <3

 
idag har jag suttit hemma och kollat/lyssnat på podcast/youtube-klipp som mina lärare lagt ut.. super intressant.. vips var klockan halv tre och jag körde och hämtade pojkarna <3
 
vi åkte hem till min pappa, Kickie Bella och Simon.. påväg dit plockade vi upp C.
där bjöds de på super goda våfflor ala Kickie :) och massa prat, mys, bus och skratt <3
 
väl hemma plockade jag lite och barnen lekte :) sen var det dags att hoppa i säng.. Alfons somnade på stört.. Holger är fortfarande vaken.
han har haft några nätter han somnat själv men vaknat efter någon timme.. nu är han rädd och vill sova
med mamma och pappa <3
 
igår var det lucia, barnen hade haft de super mysigt på förskolan <3 de nynnade på lucia sånger hela dagen!
C och Holger åkte och handlade.. jag och Alfons gosade i soffan framför Kalle Blomqvist och käkade pepparkakor <3
 
vi ligger och kollar på musikhjälpen i sängen och ska väl sova snart :)
godkväll