lovdag och pms .

allt för lite sömn i natt. Jag har agerat "en upp kudde/stöd för att Holger ska kunna andas bra.. Har tröstat han när han gråtit i förtvivlan att han knappt kan hosta.
varför kommer det under natten och på dagarna är de typ borta?
(gammal bild)
 
idag har det vart en "lovdag" på förskolan för killarna, fröknarna hade utbildningsdag. 
Jag har inte pluggat något idag, eller har lämnat in en inlämning som skulle va inne idag.
 
har haft pms större delen av dagen, många djupa andetag. Efter frukost, påklädning, tandborstning, lek, fruktstund, lek och lunch gick vi ut.
Alfons cyklade och Holger somnade snabbt i vagnen. Första stoppet på stan, Apoteket (nässpray och alvedon).. Kom på att jag glömt kortet hemma, svinsuck!!
 
så de va bara att traska hem igen!
alfons somnade också i vagnen och vakande när de va dags att lämna tillbaka böckerna pp bibblan + att vi lånade nya!
fick fixat mina ärenden och mina barn fick sova gott i vagnen under promenaden!
under tiden lyssnade jag på "Lillelördag" med Ann och Anitha.. Underbart roliga kvinnor! På kort tid har jag lyssnar igenom hela deras pod, dagens avsnitt "Miami vice".. Där de tog upp om pms, skönt att inte känna sig ensam!
(Kundkorg? När man har en vagn)
 
vid 17 kom Bisse och hämtade mig. Ett besök på "PåPall" samt "Pompone".. Väl behövligt att storsa omkring med en vän och kolla på fina saker <3
godnatt