hemma med Holger .

 
idag fick Holger stanna hemma från förskolan, natten till idag har inte vart bäst och de känns elakt att lämna han på förskolan när han inte är 100.
 
Alfons fick däremot vara med kompisarna på förskolan, 9.15-13.45 :) fick bestämma tid själv! Möttes av en glad kille!
 
så under tiden Alfons lekte på förskolan har jag och Holger tagit de lugnt.
en sväng i butikerna i Lassabacka, väl hemma för lunch så somnade han i bilen så jag bar över honom till vagnen där han fortsatte sova.
jag gick ner mot stan och påbörjade julklapp-handling med en sovande Holger i vagnen.
ledsen för att jag väckte honom :/
 
Men han blev genast glad när jag sa att vi skulle äta mat :)
 
väntade mest på klockan skulle gå snabbt så vi kunde hämta Alfons :)
och efter vi hämtat va vi hemma och hängde lite.. Jag försökte sätta upp en stjärna i fönstret, men C fick fortsätta när han kom hem.
 
vid halv fyra gick vi ut
Ja anledningen till att de har så lite kläder på sig (ytterkläder) var för att vi skulle sätta oss i bilen och hämta C från jobb/träning.
efter vi hämtat han åkte vi till farmor Lisbeths salong i Bua med en present. För att hon alltid är så snäll och klipper våra barn :)
vi åkte sedan hem till dem för kaffe och fika.
 
väl hemma i lägenheten igen blev de pannkisar och en lugn kväll. Ja förutom att våra barn vill vara uppe huuuur länge som helst ;) haha
 
nu ska jag sova, skola i morgon och C ska vara hemma med båda barnen <3
godnatt