dålig dag .


vaknade av migrän/spänningshuvudvärk och yrsel.. tog en tablett och kände hur jag var tvungen att kräkas.. försökte vila, andas.. Tog en annan tablett (fick hjälp av C).. Och lyckades somna.

vaknade.. Värken va borta.. Endast yrsel och stel i nacke och rygg.

utflykten för dagen var Verkön.. Där ett gäng skulle köra snöskoter på vattnet.. (Tävling)..
Men resan dit var lång och man fick åka färja.. Och de gjorde vi, men sen fick man åka vanlig båt (med motor) ut till ön.. Där sa jag nej, de var lång kö.. Pelle var stressad.. Och jag yr.. 
Mamma köpte glass till mig och barnen samt kaffe.. Sen åkte vi hem.. C var med <3
Åka färja var i alla fall spännande :)

väl hemma.. Mamma började med maten.. Jag Alfons och hundarna tog oss en promenad till sjön.
Alfons gör grimaser som Pippi


sen gick vi hem och åt god kycklinggryta..
Efter maten blev de en till promenad "säga godnatt till kossorna".. C åkte med Jakob och Fredrik för att fiska.

Mamma va i vattnet för att fixa hennes "spegel båt"

Väl hemma, lugnt i soffan framför "Fjällbacka morden, nr4".. Nu i sängen, pigg ?!

Min dag har inte vart helt dålig, endast pga huvudvärken!! Har skrattat massa och vart glad med!
Godkväll