en kanon bra fredag .

Jag och Alfons startade dagen redan klockan 6, och 6.15 ville han ha frukost serverad på sängen ;)

sen tog vi de rätt lugnt tills de var dags att cykla hem till Marie och överraska henne på födelsedagen med frukost.
jag och Alfons var inte själv utan Angelina och hennes prinsar, Kajsa och Elin och hennes prinsessa va också med :)
otroligt mysigt att äta frukost med de sällskapet ute i solen.


att cykla gick också bra, klurade kvällen innan ut hur jag skulle cykla för att slippa uppförsbackarna.. 

påväg hem pratade jag med Alfons men han svarade knappt och väl hemma såg jag att han typ sov i sin stol.
så de blev raka vägen upp i sängen :)
vi somna vid 12 och jag vaknade 14.15, Alfons vaknade 15.00 ;) härligt!

sen åt vi lite och tog oss sedan en promenad med Pelle



nu ikväll har vi varit hemma hos Tobias, Belinda och Jonna. Vi åt mat och hade de jätte trevligt :)
Ett kanon avslut på denna fredag <3

ska försöka sova, i morgon är de dags för nya äventyr!