fredag, idol, godis och ledig helg .

sitter i soffan med mina favoriter. Affi har redan somnat men vi har inte lyft över honom till sängen. Mysigt att ha honom nära <3 Pelle sover också. 

vi sitter och kollar på idol och äter godis. Jag får flashbacks från när jag var liten och när jag åt godis tills jag spydde.. Jaja hoppas de inte slutar så, men gott är de ;) Kan juh även tillägga att jag inte äter godis på veckodagarna (endast fredag och lördag) grymt!

idol, jag vet inte vad jag tycker. Har inte fått någon favorit så. Får kolla mer!

ledig i helgen, känns så jäkla kul! Detta har jag längtat mega mycket efter. 

idag har jag läst/studerat större delen av dagen. Efter lunch fick jag besök av EmelieP, länge sedan jag träffade henne <3 vi åkte och hämtade Affi på förskolan sen en snabbis på stan :)

Till middag idag åt vi tacos.. Sen cyklade vi till hemmakväll och köpte godis :) hihi

fortsatt mysig fredag 

Affi har salva runt sin mun, han är alldeles röd.. Tror de är för att han drägglar och så är de kallt ute.