torsdag, mycket att tänka på, förvirrad, tenta, skriva och Yesman .

 
känns som att jag ligger efter, bara för att jag missat en dag med föreläsning.
den dagen jag låg med migrän och dagen efter de med lätt huvudvärk.
skyller ifrån mig säkert. men när de blir för mycket tappar jag ork och lust.
 
har skrivit ner lite tankar och ideer tills i morgon, den riktiga inlämningen
har jag några dagar kvar till på mig att skriva på.
så ska fokusera på tentan i morgon, Juridik.. låter skoj va.
 
de är jätte intressant, allt. men jag har svårt att komma ihåg denna
"svåra-svenskan" (för mig = svårt) blir mest att jag rör ihop allt.
 
 
men lite avkoppling till Yesman, älskar Jim Carrey.
sen läsa lite mer
 
fortsatt trevlig torsdag
 
i helgen ska jag fixa med julkort, bäst att va ute i tid. jag och C vet hur de gick förra året ;)
(ja jag ska skirva också) 
 
p.s resultatet på förra årets julkort blev jätte fint, hitta de inte bara i datorn d.s