tidig morgon, promenad och sommarprat .

vaknade tidigt av att min älskade son drog mig i håret och var ledsen. Jag frågade om jag skulle läsa en saga, han skrattade som svar. Och jag läste och han somnade om, men de gjorde inte jag.

pigg och kaffesugen gick jag upp. Drack en kopp kaffe sen klädde jag på mig mer kläder än bara nattlinne, tog med mig Pelle ut på en morgon promenad.

lyssnade klart dom sista 12 minuterna på Carolina Gynning i sommarpratarna.. Som jag igår började lyssna på men mobilen dog och jag blev arg.

nästa röst som följde mig under hela promenaden var Jonas Gardell.. Känner mig nu helt varm i hela kroppen, avslappnad.
och önska inget hellre att Jonas var min kompis.

väl hemma igen efter en lång promenad på två timmar.. Ja ingen pw om ni tror de, utan här har jag och Pelle suttit nere vid en sjö, plockat blommor och smultron.