min torsdag .

kan juh nästan välkomna träningsvärken i armarna redan nu, för i morgon bitti vet jag inte om jag kommer kunna använda dom. Har lyft tunga saker på mitt arbete idag må ni tro ;) Jo jag har fått mina nya arbetskläder med.. Känner mig som en lesbisk som vill vara man ;) Inte för att de är nått fel på det.. Men storleken passa mig inte riktigt!

de va kul att jobba 7-16, dagen har liksom susat förbi.. Plötsligt var den 16 och jag fick åka hem.. Hem och hämta Alfons på dagis, veckans höjd punkt <3 Han var ledsen redan innan jag hämtade honom.. Han var trött och hungrig. Så det var bara att gå raka vägen hem och laga mat, oj vad han åt :)

Nu tror ni säkert att han inte får någon mat på dagis men det är klart :) Han valde att sova på lunchen och har bara ätit frukost och mellis :)

Alfons sover och de har jag gjort sen innan åtta, funderar starkt på att lägga mig med. Är trött.. Jobb i morgon med sen är jag ledig i helgen :)

tjingeling