helgen med stormsteg, två år, måndag .

 
helgen har gått otroligt fort. fullt ös.
i fredags fyllde Alfons 2 år, helt otroligt vad tiden springer iväg. 
fast ändå så tänker jag, har han inte alltid varit så här stor?
 
ifredas; vi var på inskolning på dagis, de gick bra. fick känslan av
att han tyckte de var jobbigt att jag var med ;) efter dagis tog vi oss
en tur på stan, handlade lite.. sen hem. lek och bus.
C kom hem från jobbet och vi lagade tacos. alfons fick sin dockvagn
jätte glad, och av mommi, urfar, klurr och lillebror fick han en balanscykel
jätte glad blev han för den också.
 
ilördas; hade vi öppet hus. jätte kul att ha så mycket folk hemma hos oss.
en socker dag blev de för mig och C, då vi glömde bort att äta lunch.. de
blev mest tårta, kakor och kaffe.
alla fina saker Alfons fick ska jag ta kort på så snart som möjligt.. <3 
tusen tack alla som närvarade.
 
isöndags; vi var helt färdiga efter kalaset. de tar på krafterna ;)
men rastlösheten sprang ikapp mig och Alfons då C valde att kolla
på fotboll med Fredrik. vi tog med oss Emelie till kungsmässan.
efter några timmar var det skönt att komma hem ;) hehe..
 
idag, måndag; jag och Alfons var mega trött när vi gick upp i morse. vi tog bussen
till dagis/jobbet, kul med lite omväxlig.
var med han på dagis en timme sen gick jag till jobbet. de gjorde ont att lämna honom
fast att han inte grät.
vi 14 kom C och hämtade honom för dagen och dom kom förbi mitt jobb (jag hade rast)
och gladare kille fick man leta efter. hoppas de fortsätter så här bra <3
 
natti natti