ledig tisdag, mysigt lunch sällskap, städat, bort med rastlösheten .

 
skönt att vakna upp någorlunda pigg.. att känna att man mår bra.
efter att ha fått legat still länge när jag mått dåligt hade jag mycket att ta igen..
har dammsugit, torkat golven, bäddat rent, diskat, tvättat, lekt, lång promenad med Pelle, handlat och busat.
 
massa mys och gos med min älskade lilla bäbis såklart. han har varit lite ledsen idag samt större delen av natten, vet inte vad det är som spökar. men han har haft sina glada och busiga stunder dag med <3
 
känner mig rätt färdig nu när jag äntligen ligger still med pyjamasen på mig.
 
jag och Alfons åt ljuvlig lunch med Pernilla och Elver idag
skönt att komma hem ifrån lite.. Chilla i någon annans soffa ;)
 
nu film
 
 
givetvis fick jag städ hjälp av världens bästa kille, snygg i tofs är han med ;)
#1 - - mammi:

Å vilka fina bilder!..kan du försöka ta det lite lugnt <3 Kraam