thihihiii.. jag dör


sitter i soffan
rapar jordgubbar och glass, smakar rätt gott i munnen


dagen på jobbet har gått helt okej
men har just nu en fruktansvärd träningsvärk
i mina vader
vill bara ta en kniv och skära av mig dom
så ont har jag.. inte alls kul


måste skriva
ett stort grattis till min kära jobbarkompis marie
som fyller unga 35 år idag
hoppas du haft en kanon dag <3


marie, jag och annika


nä men om man skulle sova så det blir morgon
någon gång
ska jobba 7 till 16 i morgon, och längtar tills jag slutar


min jul den ska vara kul
min jul den får inte vara ful
som påsken den är gul
ska min jul vara kul
och snön den ska vara vit
är den gul har någon pinkat på den
kanske en huuunnd


#1 - - Marie:

Åhhhh va du e gullig <3 och tack för att du skrev "unga" =)

E ju även lite nyfiken hur det gick idag. Hihihi