åh nej .


i natt väckte Alfons mig genom att säga att han hade ont i magen "spring på toaletten" blev mitt svar.. och han sprang.
kräks.. såå glad och tacksam att båda känner av att dom ska kräkas och kan springa till toaletten.
C var snabbare upp ur sängen än mig.. men jag hörde hur han suckade och ja.. så de var bara att ta sig upp.
Sanera badrummet och Alfons ❤️ 
Tog bort allt och sköljde av med duschslangen! Vid tre var jag klar även klar vaken.. kollade på klockan vid fem.. sen tror jag somnade om.. men vid sex ringde Cs klocka.
(null)
Alfons har mått bra resten av dagen, äter inte super mycket men inge mer kräks ✊🏼
Holger har också vart hemma och myst.. man hoppas juh verkligen att Alfons ätit något olämpligt och att de inte är magsjuka. Men de är nog lika bra att göra sig beredd på de värsta. C nojar nu att han har ont i magen..

Men har hunnit med rätt mycket idag, städat badrummet en gång till, skurat golven uppe, tvättat fyra maskiner, bytt sängkläder, städat toaletterna m.m.. även spelat spel, tittat på film och pärlat!
Har även haft ett långsamtal med Bisse ❤️ välbehövligt, så som jag saknar henne/dom!

Ska nu ta de lugnt och hoppas på att min huvudvärk försvinner 🤯