flytt-helg .

den här helgen som snabbt passerat har vi hjälpt min Momma o Moffa at flytta, de har köpt en jättefin lägenhet 😊
Flytten gick snabbt och smidigt, vi var rätt många som hjälpte till! Och i pausen super gott fika 🤗

När vi slutade för dagern åkte vi till Espnäs, där bjöds de på middag.. supergott! ❤️
Söndagen tömde vi de sista i huset och även i denna paus bjöds de på gofika 👌🏼
Vi åkte vidare till AnnaKlaras lägenhet och hämtade de sista, hon har fått en större lägenhet i stan. Där hämtade vi senare pizza från Vezzo som vi åt hemma hos henne, supergott!
Inga bilder från flytten
(null)

(null)
min älskade ❤️

måndag, idag gör vi inte många knop.. min kropp strejkar.. har gjort för mycket i helgen så kroppen säger nej i form av smärta!
Vi har tagit oss en promenad i ett härligt dugg-regn sen är de film mys i soffan som gäller ❤️
jag älskar sommarlov med barnen ☀️☔️
(null)
Viola hinner somna innan vi (läs jag) är redo/klara att gå ut 🙈