i slalombacken .

i morse efter en pannkakasfrukost gjorde vi oss i ordning efter ett snabbt beslut om att åka slalom.
ett besök på xxl där vi köpte en sele sen mot slalombacken ⛷
Alfons och jag åkte tillsammans och C och Holger åkte tillsammans.. efter andra åket blev Alfons arg och vägrade åka mer 🙈😍 Han tyckte jag tjatade om att "ploga".. samt att jag bestämde hela tiden 😬 kände verkligen hans frustration.. men lockade med "du får åka liften själv".. och han föll pladask.. 👍🏼 tur var väl de, att de vände för sen ville han inte åka där ifrån ❤️  alltså att få vara med och se samt uppleva barns lycka när de lyckas sådär.. helt oslagbart ⭐️
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

För Holger och C gick de också superduper bra, vi hade verkligen jätteroligt 🥰
Ett fika/lunch-stopp sen fortsatte vi igen ⛷
När Alfons åkte ner utan mig (och fortare) samt tog liften själv lämnade jag in mina skidor med tillbehör.. mannen som arbetade i uthyrningen fick hjälpa mig av med pjäxorna då jag inte kunde böja mig. Sen kom Holger in och frös så vi hängde lite i värmestugan 🥰
Sen kom C och Alfons, backen stängde ❄️

Vi åkte glada där ifrån, och vi svängde förbi Mommi och Urban påväg hem.. där bjöds de på middag ❤️
Väl hemma blev de bad och pyssel.. nu sover barnen och snart jag med. Ska försöka förflytta mig från soffan upp till sängen 😬🙈
tack, toppklass söndag ⭐️❤️