helgen blev inte som planerad .

 
i torsdags och i fredags var jag hemma med grabbarna. Mest för att vara på den säkra sidan att inte de hade magsjuka + att de gick på förskolan.
 
i fredags efter frukosten gick vi ut, på jakt efter ankor och vi gick ner till kallbadhuset/fästningen och där fann vi ankor och fiskmåsar.
alltså dessa fåglar sitter juh gärna i ens hand, svettig och livrädd var jag när jag tappert försökte få fram bröd ur påsen för att ge mina orädda barn.
Efter detta gick vi till spöklekplasen och lekte :)
åh gick runt och log hela tiden, de var som att jag var mammaledig igen med båda mina barn <3
efter en stund blev vi hungriga och gick till TG för lunch.
Barnen gillade sin lunch, min var sådär.. pompisarna ok men korven, usch.. fattar inte ens varför jag åt den.
 
Efter maten somnade Holger i vagnen. Jag och Alfons gick på bh-jakt.. efter många provningar fann jag en bra.. och just då vaknade Holger :)
 
väl hemma kom C hem och vi fick kompisbesök :) fika och lek.
senare på kvällen fick jag yrsel och slumrade till på soffan.. vaknade och kräktes.
alltså trippelsuck!
 
i lördags, kräktes inget men mådde piss, inga krafter.. ja men som man mår..
skulle jobba och sen ut och äta med våra kompisar på Nami.. men de blev inte av :/
 
i söndags, huvudvärk.. men hade som sagt inte druckit kaffe på hela lördagen. Så kaffe och en tablett gjorde susen!
mysig söndag, ute en sväng och sen bara massa gos <3
 
idag måndag, tillbaka på skolan och förskola!
jag och C kollade nu ikväll på Valkyrien (eller vad de heter).. stressig serie.. vet fortfarande inte om jag gillar den.
nä ska sova, godnatt
Alfons har målat en planka och ville hänga upp den så "att alla kunde se den" <3