måndag .

 
så denna dag började med snabb fart redan på morgonen och de har hållet i sig tills nu.. Men nu ligger jag still i sängen. Trött i hela kroppen och de känns som att jag kommer somna på stört.. Jag som hade planerat att läsa.
 
idag gick vi upp tidigare då jag skulle ha en fältdag/praktik i Veddige.
vips var det dags att åka hem och hämta killarna <3 
tycker om att smyga för att se vad de håller på med.. Vad de leker och vad de säger :) De är en fröjd att se att dem trivs så bra på deras förskola, lycka!
 
väl hemma blev de gos och sen matlagning.. Holger har börjar hänga med mig i köket mer och mest vid vattnet och diskhon :)
 
va och tränade med min klassis ikväll, bodypump :) de är kul men man önska juh att mjölksyran försvann fortare än fortast.. Sen har jag fruktansvärt ont i utsida lår (muskeln).. Hade ont innan passet.. Blev värre under passet!
godnatt
 
#1 - - Paulina [100KitchenStories]:

Jag älskar Body Pump, framför allt känslan efteråt när man är färdig ;)

Det verkar som att jag hittat en tränings- och kanske även hälsointresserad tjej så jag vill tipsa om att det finns en superenkel tävling uppe på min blogg där DU kan vinna en månadsförbrukning av NOA Relaxation + 1 mån medlemskap på online-yoga. Tävlingen är inga svårigheter utan endast fylld med trevlig priser! :)

Direktlänk: http://100kitchenstories.se/blueberry-cardamom-smoothie-relaxation-c-23404810

Ha det så bra!

// Paulina, 100 Kitchen Stories