bio, nya filmen.. kanon lördag .


idag tog jag med mig Alfons på hans första bio besök, vi såg filmen "Flyg! sa Alfons Åberg".. En film som höll på i 40 minuter.. En lagom tid att sitta still och se en helt ny film ;)

en mysig stund tillsammans med mitt hjärta <3
en liten väntan på att komma in till bion käkade vi chips i kön :)


efter filmen åkte vi hem.. Tog de lugnt en stund sen tog vi oss en promenad allihopa!
Vi gick förbi hemmakväll och köpte nya filmer. De blev även en sväng in på Kvantum för att handla de vi missat till vår tacomiddag ;)

sen har vi bara tagit de lugnt hemma resten av kvällen.
Min lilla bubbla har feber :/


nä ska nu se klart på "mammas pojkar" tycker filmen är lite jobbig men ska se klart den.. Sen ska jag se sex and the city!
Om jag inte somnar vill säga, Holger va vaken till typ tre igår natt.. Och jag hade lite svårt att somna om efter de!
Natti
marabou-japp, hur god som helst, ny favorit! (Åt en hel och jag mår illa)